piątek, 12 sierpnia 2016

O czym będzie blog i parę słów o mnie :)

Cześć Wam! :)


Witam Was na moim blogu. Pragnę tutaj dzielić się z Wami  moimi przemyśleniami, tym, co i w jaki sposób przeżywam oraz chcę byście poznawali mój świat i moją drogę, którą pragnę podążać.             
Zacznę od tego, że mam na imię Kamila, mam 19 lat i jestem tegoroczną maturzystką. Od października zacznę studiować pedagogikę.
Jestem osobą wierzącą. Od paru lat należę do Ruchu Światło-Życie. Jeżdżę na rekolekcje oazowe, podczas których nie tylko umacniam się w wierze ale także poznaję wielu wspaniałych ludzi.
Bardzo jestem zafascynowana św.Teresą z Lisieux, stąd też nazwa mojego bloga - Mały Kwiatek. Tak właśnie nazywana jest owa święta, która stała mi się bliska. Dlatego też na blogu będę nieraz odnosić się do cytatów Teresy oraz jej życia.
Gdybyście mieli do mnie jakieś pytania czy chęć bym na jakiś temat napisała post piszcie do mnie w komentarzach lub na adres malykwiatek@onet.pl

                                                                                                       



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz